Handige tips voor werkkleding bedrukken

Wie een goedlopend bedrijf wil, zal moeten investeren in haar uitstraling. De eerste indruk wordt slecht deels bepaald door de dienstverlening of een goed ogende website. Daarnaast is ook de uitstraling van het personeel belangrijk. Het personeel vertegenwoordigt de zaak en is dan ook het belangrijkste visitekaartje die het bedrijf kan hebben.

Daarom is het belangrijk werkkleding te hebben. Daardoor komt het bedrijf een stuk professioneler over. Wil men werkkleding bedrukken, dan is het slim stil te staan bij een aantal praktische tips.

 Comfort van bedrukte werkkleding

Natuurlijk is het comfort van de werkkleding belangrijk. Immers, de kleding moet lekker zitten. Daarom is het belangrijk dat iedere medewerker de juiste maat en pasvorm kiest voor zijn of haar kleding. Daardoor zullen medewerkers beter presteren. Als de kleding namelijk knelt, slecht zit of juist te warm of te koud is, raken medewerkers sneller afgeleid. Daarnaast maakt het uiteraard geen goede sier als een medewerker van een bedrijf er niet verzorgd uitziet, doordat de kleding niet goed zit.

 

Wettelijke regels

Daarnaast zijn er wettelijke regels voor werkkleding bedrukken. Dit heeft vooral te maken met het verstrekken van de werkkleding. De werkkleding mag alleen gratis worden gegeven, als de kleding aan een aantal voorwaarden voldoet. Anders zou dit een natuurlijke vergoeding betekenen en dat mag niet zonder tussenkomst van de Belastingdienst.

Onbelaste kleding is een uniform of overall. Het moet kleding zijn die men op de werkplek draagt en de kleding dient dan ook op die plek achter te blijven. Mee naar huis nemen is dus niet toegestaan. Daarnaast gelden er regels voor werkkleding bedrukken: de kleding moet tenminste één beeldkenmerk hebben. Dat kan simpelweg de bedrijfsnaam zijn, of een logo. Daarnaast moet de bedrukking opgeteld ten minste 70 vierkante centimeter bedragen om geldig te zijn.

Blijf op de hoogte

Blijf ook na aanschaf van de bedrijfskleding op de hoogte. Veel bedrijven maken een klassieke fout: eerst werkkleding bedrukken en vervolgens niet meer naar omkijken. Bedrijfskleding kan echter slijtage vertonen als het vaak gedragen wordt. Daardoor kan de kleur bijvoorbeeld vaal worden, of zullen er scheuren zichtbaar zijn. Daarom is het belangrijk de kleding regelmatig te controleren.

 

Klanten zullen bij slechte kledij vinden dat de medewerker er niet meer representatief uitziet. Daardoor kunnen toekomstige deals afketsen. Een onverzorgde medewerker of kleding kan immers al snel het imago veroorzaken dat een bedrijf niet professioneel is. Zorg er dus voor dat de bedrijfskleding altijd up-to-date is!

Similar Articles


Warning: Undefined array key 0 in /var/www/vhosts/groothandelnieuws.nl/domains/groothandelnieuws.nl/public_html/wp-content/themes/constructzine-lite/single.php on line 129

Warning: Attempt to read property "cat_ID" on null in /var/www/vhosts/groothandelnieuws.nl/domains/groothandelnieuws.nl/public_html/wp-content/themes/constructzine-lite/single.php on line 129
Inkoopautos Wij werken samen met inkoopautos.com
Gids voor het kiezen van ... Als je een dierbare hebt verloren, kan het kiezen van de juiste urn een emotioneel en uitdagend proces zijn. Er zijn zoveel verschillende soorten urnen om uit
Het kiezen van de juiste ... Als je een groeiend bedrijf leidt, weet je hoe essentieel het is om over de juiste tools te beschikken die deze groei niet alleen bijhouden, maar ook
Elektrisch gereedschap va... IP Sanders is een van de eerste officiële Milwaukee® dealers in heel Nederland en België. Zij hebben hierdoor een zeer uitgebreid assortiment elektrische gereedschappen op voorraad. Uit
Bedrukte mokken: dé perf... In de wereld van relatiegeschenken en promotieartikelen zijn bedrukte mokken een van de meest effectieve keuzes. Dagelijks worden mokken gebruikt op kantoren, thuis of in horecagelegenheden, waardoor
Bedrukte tassen: duurzame... In een tijd waarin duurzaamheid en zichtbaarheid hand in hand gaan, zijn bedrukte tassen een slimme keuze voor bedrijven die op zoek zijn naar effectieve marketingmiddelen. Ze
De juiste keuze: betrekki... In de Nederlandse taal kunnen kleine verschillen in woordgebruik een grote impact hebben op de betekenis van een zin. Een veelvoorkomende vraag is: gebruik je “Betrekking hebben
Geef jij binnenkort een f...   Ben je net afgestuurd, 30 geworden of heeft u een andere bijzondere aangelegenheid? Het is tijd voor een feestje! En wat is een feestje zonder catering.
Een horecabedrijf beginne... Je hebt altijd een droom gehad om je eigen horecabedrijf te beginnen en gaat deze verwezenlijken. Het bedrijfsplan is geschreven, de locatie is uitgezocht, maar wat heb
Relatiegeschenken: een ef... In een competitieve markt is het essentieel voor bedrijven om op te vallen en langdurige relaties op te bouwen met klanten en zakenpartners. Een van de meest